Alla inlägg den 4 juli 2011

Av martina link - 4 juli 2011 23:39


hej då nea och harre bäst i london! :*  

Av martina link - 4 juli 2011 22:08

Hej på er bajs rumpor!

Hmm, kan jag sjunga?  

Hah, nej skulle inte tro det, men bara för det betyder det ju inte att jag "inte får" sjunga eller?  

Haha, så nu sitter jag och sjunger på en låt (who the fuck is alice?)

Tänkte lära mig den på gitarr och sen sjunga till..  

Haha, jag kan faktiskt gitarr konstigt va? men jag är ju inte direkt bra på det efter som jag gick på gitarr så länge  

Hahahaha jag älskar smileysarna!

Men nu ska jag tränaaa på låten haha!

Puss! // Martina


 

Av martina link - 4 juli 2011 22:01

Hejsan!

Jag är fett sad face!  

För pungis, drar till london om några timmar jag kommer sakna henne massor!

Huhu, vem ska jag nu snacka med på kvällarna?

Vem ska jag nu säga viktiga, privata, skumma, konstiga saker till?

Huh, NEA KOM HEM SNART!  


// Martina



bara för att pungis är cp söt på bilden!   

Av martina link - 4 juli 2011 21:57

upptäckte vad för "evenemang" jag ska vara med på dårå..

haha, är in finland åh nej, jag vet precis hurre kommer bli..  




hahahahahaha, fuck      

Av martina link - 4 juli 2011 20:59

Hejsan!   

Har typ kommit hem för nån halvtimme sen, har nämligen vart på stan.

Tänkte köpa ny bikini och gick runt som en galning och letade!  

Men konstigt nog hittade jag inte en enda snygg!  

jaja, men jag köpte ny mascara iallfall, det gick på 140kr!   

Nu måste jag spara mina penga till finland.. + att jag och Nea ska köpa en sak sen dårå..

Haha, men har nog inge mera att säga nu.

Puss! // Martina 



funderar på att bli brunett igen asså, omgash bilden var ju jävligt fin den med!      

Av martina link - 4 juli 2011 20:52

Hejsan!  

Jag hade tidigare en blogg som hette " martinasegerstrom.blogg.se "

Men ska nu försöka sluta blogga på den p.ga det laggade sönder!

Ska fixa den här bloggen lite nu och ska sedan börja blogga på den!  

Haha, men nu har jag inge mer att säga.

Puss! // Martina



nej men fin bild dårå.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards