Alla inlägg den 5 juli 2011

Av martina link - 5 juli 2011 21:27

du irriterar mig, hatar när små barn skriver te mig.


 

aw

Av martina link - 5 juli 2011 19:38

om man vet historien bakom låten blir man ju lite sad face.

awh, den är fin dock inget jag kan tycker om.


Av martina link - 5 juli 2011 17:53

jag har sån jävla damp på den här ungen! :@@@@@@@@@@@@@@


  är så arg.

Av martina link - 5 juli 2011 12:14

God morron blogg läsare! 

Jag var väl vaken till typ halv 4 nått sånt igår, sen bkev jag väckt av ett sms kl 11 typ, hahahaha och jag drömde så bra också  

Hah, men det gör inget.

Har nyss duschat och fick damp ryck för en stund sen...

Jaja, idag vet jag nt vad jag ska hitta på men det var väl bara det.

Puss! // Martinaaa







   




Av martina link - 5 juli 2011 02:19

det bästa jag vet är cp still bilder från youtube och videor!  


           

 

       

Av martina link - 5 juli 2011 01:51

Hejsaaan   

Jag har grymt jävla tråkigt! *sad face*

Ont i huvudet har jjag också, om jag inte hittar på någe snart går jag och sussar.

Fan vilken tråkigt liv jag har just nu.

Men ah, om 2 timmar är Nea min bästa bebis i london! *ännu mer sad face*

Åh, nu får alla vara jävligt sociala med mig en vecka medans Nea är borta!   

Puss! // Martinaa


   

bilden var ju söt, och jag ska bli brunett v 30 typ tror jag.  

Av martina link - 5 juli 2011 00:25








några snabb frågar samt att jag berättar själv lite längre ner.


namn: martina fredrika link segerström.

ålder: hur gammal ser jag ut som? :O  

bor: i stockholm.. fuck that.

familj: mamma,pappa, syster 18, bror, 20, bror 19, syster 13, syster 14.

mobil: sony ericsson.. fitt mobil. x'd

vänner: oj har massor, men helt klart Nea!

bästa minnet: gud har massa härliga minnen, kan inte välja ett.

hemskaste saken som hänt: fick reda på att en vän hade cancer & farmor, & när min låtsas morfar dog, samt en annan sak som hände ganska nyligen..

kär: hmm, nja kanske det hah men jag gillar iallafall nån!

skulle vilja göra: hahaha massor, omg massor!

sjukdomar: tinitus, (stavning) adhd, klaustrofobi (stavning) det ända jag vet om iallafall, haha!

nån du skulle vilja slå: simon och några till x'd.

bästa saken på sommarlovet: hmm oj det har hänt skit mke bra saker!

men hah den bästa saken kommer väl att bli v 31!

en sak du ångrar: åh, nu får jag skuldkänslor hah, men det var en riktigt dryg sak jag gjorde mot en person som jag ångrar grymt mke just nu åååååh. ( alla tror säkert att det är att jag vart dryg mot simooooon men nej nej hahaha aldrig att jag ångrar att jag vart dryg mot han! )

musik: oj, ehm.. marilyn manson, green day, linkin park, panic! at the disco, fall out boy, kent, gamla härliga sommar plågor osv osv.

berätta själv:


öhm, som sagt jag heter Martina men kallas för "tina" hah, jag är en allmänt glad tjey, och jag gillar inte personer utan självförtroende ( blir arg / irriterad på dom ) jag vet att det där lät grymt drygt men vad ska ni göra åt det?

jag älskar att lära känna nya människor och är inte alls feg när det gäller sånt!

jag tycker själv att jag är mogen för min ålder, haha ni får tycka vad ni vill om det..

jag kan fjanta mig ibland men kan också vara seriös.

just nu vill jag ha en kille, huh saknar att ha nån där som älskar mig för den jag är, som tål att jag inte är helt perfekt.

jag är världens snällaste men blir arg på folk som är dryga mot mina vänner, dom ska jag slå sönder.. x'd

mina syskon har en grymt stor betydelse för mig, utan dom vorre jag inte den Martina jag är idag, jag kan också få en "syskon känsla" för vissa personer, räknar dock inte dom som mina syskon men kunde ibland önska att dom var det.

jag gillar folk som vågar bjuda på sig själva.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. hoppas ni fick reda lite mer på vem jag är haha.   


Puss! // Martinaa  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards